Coda audio HOPS12T

HOPS czyli high output point source to seria źródeł punktowych dużej mocy a model HOPS12T to mobilna wersję modelu instalacyjnego HOPS12i, wypuszczonego na rynek w ubiegłym roku.

Ta niezwykle wydajna trójdrożna kolumna typu Point Source, została wyposażona w wyjątkowo skuteczne 12-calowe neodymowe przetworniki stożkowe z 4-calowymi cewkami, zaadoptowane z flagowych systemów liniowych CODA Audio AiRAY. HOPS12T jest wyposażony w najbardziej zaawansowane technologie CODA, w tym technologię dynamicznego chłodzenia przepływem powietrza (Dynamic Airflow Cooling – DAC) oraz technologię liniowości faz.

Coda audio HOPS12T

HOPS12T został zaprojektowany w odpowiedzi na silne zapotrzebowanie klientów na wszechstronne rozwiązanie w mniejszych aplikacjach Live, w których kluczowa jest wysoka moc, ale gdzie powierzchnie odbijające lub ograniczenia przestrzenne wymagają dużej elastyczności w zakresie kierunkowości kolumny.

Obudowę HOPS12T definiuje wszechstronność, dzięki wymiennym falowodom magnetycznym (Instafit Magnetic Waveguides), zapewniającym różnorodne opcje regulacji kierunkowości. To ogromna zaleta w zastosowaniach mobilnych, ponieważ energia szerokopasmowa może być skoncentrowana tam, gdzie jest wymagana i trzymana z dala od powierzchni odbijających dźwięk. Zarówno warianty 90° na 60°, jak i 60° na 40° są obrotowe, a dzięki mechanizmowi szybkiego montowania grilla, żadne dodatkowe narzędzia nie są wymagane do szybkiej i łatwej zmiany ustawień. Pionowe i poziome wsporniki w kształcie litery U, umożliwiające szybką i łatwą konfigurację, HOPS12T posiada również zintegrowane zawieszenie mobilne do szybkiego zamocowania ramy do podwieszania.

Coda audio HOPS12T

Odporny na najbardziej wymagające warunki atmosferyczne, HOPS12T może być używany jako samodzielny system pełnozakresowy lub też może być montowany pionowo lub poziomo w połączeniu z uniwersalnym subwooferem CODA U4, tworząc potężny, kompaktowy i przenośny system dla najszerszego możliwego zakresu zastosowań. U4 może być używany w formacie pionowym lub poziomym, w zależności od dostępnej powierzchni scenicznej w danej aplikacji.