Nanovo jako pierwsza firma z Polski wyróżniona prestiżową nagrodą Digital Signage Award

Firma Nanovo, lider rynku nowoczesnych form komunikacji cyfrowej przeznaczonych do przestrzeni handlowo-usługowych, zwyciężyła w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Digital Signage Awards. Jury ekspertów komunikacji audiowizualnej nagrodziło projekt Nanovo dla sieci sklepów stacjonarnych marki eobuwie.pl

– Sama nominacja do tego najbardziej prestiżowego konkursu branżowego była dla nas zaszczytem. Konkurowaliśmy w najmocniej obsadzonej kategorii, między innymi przez takich gigantów branży jak YCD czy Scala. W innych kategoriach nominowanych było 3-5 projektów, w naszej aż 10. Tym większa opanowała nas radość, kiedy padła nazwa Nanovo. W ciągu dziesięcioletniej historii konkursu nigdy wcześniej nie wygrała polska spółka. Jesteśmy z tego sukcesu bardzo dumni, ponieważ wynosi on na poziom globalny jakość polskiej technologii. Jest ukoronowaniem naszej siedmioletniej historii, ale równocześnie to początek nowego etapu – powiedział Piotr Badowski, CEO i współzałożyciel Nanovo.

– Nanovo jest partnerem technologicznym przy wdrażaniu innowacyjnej sieci sprzedaży stacjonarnej eobuwie.pl. Rozwiązania Nanovo wpisują się we wszystkie formaty, które stale zdobywają uznanie naszych klientów oraz rynku – powiedział Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail, eobuwie.pl

Interaktywne ekrany zastępują tradycyjne półki z butami i akcesoriami w sieci sklepów stacjonarnych marki eobuwie.pl, a klient samodzielnie dokonuje wyboru i realizuje potrzeby zakupowe. Każdy z salonów marki jest wyposażony w kilkadziesiąt stanowisk samoobsługowych oraz ekranów zlokalizowanych w poszczególnych strefach sklepu. Wyświetlane treści w sposób automatyczny można dopasować zarówno do pogody, jak i popularnych fraz wpisywanych w wyszukiwarkę. Dzięki temu eobuwie.pl dostarcza kompletną usługę, która nadaje przestrzeni charakteru.

W tym roku przyznano nagrody Digital Signage Awards już po raz dziesiąty. Ich celem jest znalezienie najlepszych, najbardziej kreatywnych oraz najbardziej innowacyjnych projektów z zakresu digital signage z całego świata, w sposób obiektywny i niezależny.

O Nanovo (www.nanovo.tv)
Nanovo to polska spółka technologiczna, funkcjonująca w środowiskach retailtech, proptech, paperless. Specjalizacją spółki jest projektowanie i wdrożenia cyfrowych kanałów komunikacji przeznaczonych dla przestrzeni handlowo-usługowych i obiektów biurowych. Rozwiązania Nanovo bazują na autorskim oprogramowaniu SIGNIO, zbudowanym i rozwijanym przez zespół technologiczny spółki. Firma współpracuje na bieżąco m.in. z markami PLAY, eobuwie.pl, ŻABKA, RTV EURO AGD, SEPHORA, HEBE czy mBank.

eobuwie.pl to unikalny projekt w skali światowej, zarówno pod względem samego formatu sklepu, jak i zastosowanych technologii IT/AV. Jest mi niezmiernie miło, że mogę w nim uczestniczyć jako dostawca – mówi Mariusz Chludziński, sales director Poland, Philips Professional Display Solutions.

Najchętniej czytane

NEC Message

Nowa rodzina monitorów wielkoformatowych najnowszej generacji.   NEC wychodzi naprzeciw klientom rozwiązań Digital Signage, oferując większą elastyczność, łatwiejszą kontrolę oraz...