Na całym świecie jest ponad 572 milionów pracowników biurowych, którzy każdego tygodnia spędzają miliardy godzin na spotkaniach online.

Jednak wiele z tych spotkań odbywa się w warunkach, które wcale nie sprzyjają współpracy ani produktywności. W czasach cyfryzacji i rosnącego wykorzystania sztucznej inteligencji w miejscu pracy, paradoksalne wydaje się, że nadal istnieją tak poważne braki w podstawowym sprzęcie do skutecznej komunikacji.

Czy wiecie, że 286 milionów pracowników umysłowych wciąż nie używa profesjonalnych rozwiązań audio w swojej pracy? Tak zaczyna się nowa internetowa kampania Jabra pt. „Meet the Unmeetables”, która przedstawia osoby nieco… niedopasowane, którymi może być każdy z nas, a na pewno każdy z nas zna kogoś niedopasowanego. Niedopasowani z różnych powodów m.in. słabego dźwięku, bo wciąż używają laptopów do spotkań on line, więc ich słowa podczas konferencji mogą być zagłuszone przez np. szczekające psy, głośne rozmowy współpracowników, czy hałas powodowany przez dzieci, jeśli spotkanie odbywa się w domu. Nikt nie chce być taką osobą. Kimś, kto mimowolnie utrudnia spotkania zdalne ze względu na niską jakość dźwięku swoich urządzeń. Na ratunek przychodzi firma Jabra, która może sprawić, że możemy się zmienić z Niedopasowanych w Niepokonanych, dzięki wiodącym na rynku profesjonalnym rozwiązaniom audio Jabra z serii Evolve2, Engage i Speak2.

Poczuj różnicę
W codziennym życiu zawodowym nie słyszymy, jak sami brzmimy podczas spotkań – problem rzekomo zawsze leży po stronie innych. Obecna kampania Jabra „Meet the Unmeetables” wykorzystuje humor, aby zwrócić uwagę na typowych zakłócaczy spotkań i daje użytkownikom impuls do kwestionowania własnego zachowania podczas spotkań online i ich sprzętu technicznego.