optoma microsoft

Optoma zaprezentowała 8 czerwca Management Suite (OMS) – intuicyjne rozwiązanie oparte na chmurze do zarządzania wyświetlaczami, na platformie Microsoft Azure. Oprogramowanie ma na celu usprawnienie operacji poprzez monitorowanie, diagnozowanie i kontrolowanie wyświetlaczy audiowizualnych na całym świecie za pośrednictwem jednej platformy.

OMS jest dopełnieniem wielokrotnie nagradzanych produktów Optoma, umożliwiającym zdalne zarządzenie. Jest kompatybilne z innymi wyświetlaczami marki połączonymi za pośrednictwem PJLink, tym samym umożliwiając łatwą integrację z istniejącymi flotami wyświetlaczy, jednocześnie oferując różne poziomy dostępu i kontroli dla użytkowników w celach bezpieczeństwa. „Współpraca Optoma i Microsoft stanowi ważny kamień milowy w naszym partnerstwie biznesowym IoT i zwiększa możliwości Optoma, skupiając się na klientach końcowych i operacjach IoT na dużą skalę” – zauważa Jenna Lee, head of Asia Technical Sales – Internet of Things (IoT) Solutions w Microsoft. „Poprzez umacnianie naszego partnerstwa IoT z Optoma za pośrednictwem usług Azure IoT, chcemy przyczynić się do rozwoju ambicji Optoma IoT, aby wzmocnić biznesy w istniejących firmach, rozwijać nowe możliwości w skali globalnej i wprowadzać na rynek najlepsze rozwiązania IoT” – dodała.

Dzięki łatwemu w użyciu interfejsowi i monitorowaniu w czasie rzeczywistym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, OMS umożliwia użytkownikom sprawdzanie stanu urządzeń wyświetlających i konfigurowanie w celu optymalizacji wydajności. Administratorzy i technicy IT mogą łatwo wysyłać i emitować komunikaty alarmowe, alerty i ogłoszenia na dowolnym ekranie na całym świecie. Ponadto użytkownicy mogą również zdalnie programować i planować urządzenia do użytku tylko w podstawowych godzinach pracy, a także wdrażać natychmiastowe wyłączanie w sytuacjach awaryjnych, zmniejszając zużycie energii i obniżając koszty operacyjne.

„Nasza ekscytująca współpraca partnerska z firmą Microsoft stanowi instrumentalny krok w kierunku poszerzenia portfolio Optoma i podniesienia jakości obsługi klienta poprzez oferowanie niezawodnych rozwiązań programowych ‘pod klucz’, oprócz naszych nagradzanych dużych wyświetlaczy” – powiedział Allen Pestell, dyrektor ds. marketingu produktów w Optoma. „Wykorzystując siłę platformy Azure IoT firmy Microsoft, klienci mogą gromadzić dane i oceniać szczegółowe informacje, aby skutecznie zarządzać wyświetlaczami i kontrolować je na całym świecie, zapewniając skalowalne, bezpieczne rozwiązania i długoterminowy zrównoważony rozwój” – dodał.

Funkcje chmury OMS:
Globalny spokój ducha – monitoruj, diagnozuj i kontroluj swoje wyświetlacze audiowizualne za pomocą konta OMS Cloud z dowolnego urządzenia na jednej platformie w dowolnym miejscu; to eliminuje potrzebę fizycznego odwiedzania miejsca instalacji.
Monitorowanie i alerty w czasie rzeczywistym – monitorowanie i alerty 24/7 na wszystkich urządzeniach umożliwiają reagowanie na natychmiastowe problemy przed ich eskalacją.
Energooszczędny i oszczędny – zmniejsz zużycie energii na dowolnym urządzeniu, planując wyłączenie wyświetlaczy po godzinach pracy lub wdrażając natychmiastowe wyłączenie w nagłych wypadkach.
Planowanie i emisja – wysyłaj wiadomości alarmowe i alerty do wszystkich wyświetlaczy we wszystkich lokalizacjach, takich jak klasa lub biuro firmy, i twórz niestandardowe listy odtwarzania za pomocą wbudowanego harmonogramu przyszłych ogłoszeń.
Klonowanie – duplikuj ustawienia OSD, aby przyspieszyć czas instalacji.
Blokada OSD – zapobiegaj nieautoryzowanemu dostępowi.
Łatwy w użyciu interfejs – scentralizowany dostęp i zarządzanie za pośrednictwem jednego wspólnego interfejsu dla wszystkich użytkowników.