Specjalista ds. handlowych w branży systemów nagłośnieniowych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów na terenie całego kraju, utrzymywanie relacji biznesowych z klientami, rozwój portfolio klientów firmy, budowanie rozpoznawalności marki, realizację działań promocyjnych oraz sprzedaż w zakresie dedykowanej grupy produktowej.
Kandydat / Kandydatka powinien spełniać poniższe wymagania:
- umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych oraz budowania długofalowych relacji z klientami,
- umiejętność pracy w zespole oraz wysokie umiejętności interpersonalne,
- zaangażowanie i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- obsługa oprogramowania MS Office,
- prawo jazdy kategorii B – czynne,
- mile widziane doświadczenie w branży AV,
- znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników,
- pracę w stabilnej firmie o 30 letniej tradycji,
- znakomitą atmosferę pracy,
- możliwość rozwoju poprzez liczne szkolenia oraz dostęp do najnowszych technologii,
- niezbędne narzędzia do wykonywanej pracy.
Jeśli lubisz ciekawą pracę w dynamicznej firmie skontaktuj się z nami!
CV plus List Motywacyjny prosimy przesyłać na adres: pracuj@tommex.pl
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę TOMMEX Żebrowscy Sp. J. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).