Program Partnerski Samsung od wielu lat cieszy się uznaniem integratorów oraz resellerów z branży AV oraz Digital Signage. Budowanie długotrwałej współpracy z kanałem Partnerskim od dawna jest celem dywizji Samsung Display
Aby wyjść naprzeciw rosnącym wymaganiom rynku integratorskiego od 1 kwietnia 2022r. zmianie ulega Regulamin Programu Partnerskiego Samsung STEP. Zmiany dotyczą wprowadzenia nowych kryteriów certyfikacji oraz, co na pewno ucieszy Partnerów Samsung, zasad przyznawania premii sprzedażowych (back-rabatów).
Dostosowanie programu do aktualnych rynkowych realiów ma na celu wzmocnienie pozycji Partnerów oraz zwiększenie zyskowności ich biznesów. Przedstawiciele firmy Samsung przekonani są o tym, że zmiany te wpłyną pozytywnie na ilość wspólnych projektów oraz dadzą możliwość dalszego rozwoju biznesu Partnerów firmy.
Samsung Display chce, aby Program Partnerski przyniósł wymierne korzyści oraz wspierał osiąganie celów biznesowych Partnerów, bowiem jak wiadomo ich sukces jest sukcesem producenta.
Dodatkowym benefitem są również konkursy i wycieczki incentive dla Partnerów, które oczywiście mają za zadanie motywować do zwiększania skali wspólnego biznesu, ale dla przedstawicieli Samsung Display są wspaniałą okazją by spędzić czas z Partnerami, lepiej poznać osoby z którymi współpracują, ich potrzeby oraz podejście do biznesu.
Rynek cyfrowych wyświetlaczy dynamicznie się rozwija, coraz więcej firm przekonuje się, że tego typu rozwiązania to przyszłość komunikacji marketingowej. W nieustannie zmieniającym się świecie IT konieczne jest szersze spojrzenie na możliwości biznesowe, a Samsung stara się pomagać Partnerom w obszarze sprzedaży jak również rozwoju kompetencji w zakresie nowych technologii.
Partnerzy otrzymują również wsparcie ekspertów Samsung na każdym etapie zakupu, wdrożenia i obsługi. Firma słucha potrzeb klientów, pokazuje rozwiązania – Showroom Samsung w Warszawie cały czas jest do dyspozycji Partnerów i klientów, aby dostosować ofertę do potrzeb.
Samsung Business Sampel Service
Do dyspozycji certyfikowanych Partnerów Samsung jest również system wypożyczeń produktów DEMO – Samsung Business Sampel Service, który daje możliwość przeprowadzenia prezentacji rozwiązania dla klienta w całej Polsce lub przetestowania produktów w konkretnym środowisku biznesowym.
Samsung wzmacnia swoje zaangażowanie w edukację Partnerów poprzez standaryzację oferowanego program szkoleniowego w ramach Samsung Business Academy. Co ważne szkolenia certyfikacyjne Samsung w ramach kategorii LED Display oraz The Wall uzyskały autoryzację Audiovisual and Integrated Experience Association – AVIXA. Dzięki tej współpracy po ukończeniu kursów The Wall oraz LED absolwenci otrzymują punkty Certified Technology Specialist™ (CTS®) Renewal Units (RUs), które potrzebne są do przedłużenia certyfikatu AVIXA.
Kursy certyfikacyjne w ramach wspólpracy z AVIXA obejmują Smart LED Signage Indoor Master, Smart LED Signage Indoor Expert, Smart Signage The Wall Master oraz Smart Signage The Wall Expert.
Certyfikowane kursy szkoleniowe mają na celu poszerzać wiedzę Partnerów z zakresu instalacji, obsługi i utrzymywania produktów Samsung LED Display oraz The Wall.
Samsung Business Academy obejmuje portfolio treningowe wszystkich produktów i rozwiązań firmy Samsung. Jako dostawca CTS RU, Samsung kontynuuje i wzmacnia swoich partnerów za pomocą akredytacji i wiedzy o produkcie w branży audiowizualnej.