Integrated Systems Europe zapowiedziały, że nowa Strefa Technologii Immersyjnej będzie miała swoją premierę na ISE 2017. Zostanie zaprojektowana i zarządzana przez Holovis, światowego lidera w projektowaniu doznań sensorycznych w sektorach rozrywkowych, przemysłowych i sprzedażowych.

Strefa Technologii Immersyjnej przybierze formę specjalnej strefy w centrum wystawowym RAI, w Parku Foyer z tyłu hali nr 8. Przestrzeń będzie składać się z czterech wirtualnych środowisk, które pozwolą odwiedzającym ISE 2017 zbadać różne dostępne opcje immersyjne, od VR (rzeczywistość wirtualna) poprzez AR (rzeczywistość rozszerzona) oraz MxR (rzeczywistość mieszana), naświetlając, czym się one różnią oraz jak mogą pomóc w przezwyciężeniu wyzwań biznesowych. Wcześniejsza rezerwacja nie będzie konieczna. Personel Holovisa będzie do dyspozycji gości od początku do końca wystawy, dzięki czemu uczestnicy będą mogli nie tylko w pełni doświadczyć wszystkich możliwości, ale również uzyskać profesjonalną wiedzę na temat tego, jak ten rodzaj technologii jest wykorzystywany przez rozwijającą się branżę AV. Jest to coraz bardziej widoczne w dziedzinie projektowania rozwiązań, szkolenia pracowników oraz planowania fabryk. Środowiska na wystawie na ISE 2017 będą przedstawiały kontent stworzony przez zespoły programistów pracujących pod nadzorem Holovisa w zakresie kompetencji VR. Środowiska te będą zawierały symulator Near Miss (Near Miss Simulator) – środowisko szkolenia wirtualnego dostarczające ważne informacje dla tych, którzy mają prace wysokiego ryzyka, oraz Driving Simulator (symulator jazdy) pokazujący zwiększony wpływ VR, gdy jest ona połączona z idealnie zsynchronizowanym ruchem i dźwiękiem. Dodatkowo gra Augmented Reality Zombie naświetli interaktywne funkcje sieciowe tej technologii dostępnej z dowolnego urządzenia osobistego, natomiast wyzwanie usunięcia jak największej liczby piłeczek z puli wirtualnych piłeczek (ang. Virtual Ball Pool) zademonstruje MxR w akcji. „Projektujemy i tworzymy kompletne rozwiązania, które przetransportują gości w alternatywne rzeczywistości – czy to świat fikcyjny, czy realne sytuacje R&D – lub szkolenie. Jesteśmy podekscytowani współpracą z ISE i tym, że zaprezentujemy kompletny zestaw wirtualnych opcji, od pojedynczych doświadczeń immersyjnych po te, które mogą być dzielone przez grupę, aby zainspirować użytkowników końcowych i pokazać przemysłowi AV, jak mogą wspierać rozwój kompleksowych rozwiązań” – skomentował Stuart Hetherington, dyrektor naczelny Holovis. „Jesteśmy zachwyceni tym, że jesteśmy powiązani z wiodącą firmą na rynku, jaką jest Holovis, w Strefie Technologii Immersyjnej. To pokaże, jak szybko to innowacyjne zastosowanie technologii poszerzy nowe, ekscytujące możliwości i rozwiązania dla przemysłu AV” – powiedział dyrektor Integrated Systems Events, Mike Blackman. Holovis jest empirycznym projektantem pracującym w atrakcjach oraz przemyśle przedsięwzięć dostarczając wirtualne, rozszerzone rozwiązania oraz te o mieszanej rzeczywistości. Te instalacje są osadzone w studiach projektu przemysłowego, parkach tematycznych, planetariach, centrach nauk, symulatorach jazdy, pomieszczeniach detalicznych oraz cyfrowych mediów. Holovis pracuje zarówno nad zastosowaniami permanentnymi oraz mobilnymi. W przestrzeni atrakcji obejmuje to przeobrażanie każdego scenariusza pasywnego w rozwinięte widowiska przy wykorzystaniu rzeczywistości rozszerzonej w celu wyeliminowania nudy i wsparcia szerszych ekosystemów oraz zwiększenia doświadczenia uczestnika interakcji, aby zachęcić go do ponownej wizyty. Przełomowa praca firmy znacząco posunęła naprzód rozwój produkcji wirtualnej przy wykorzystaniu środowisk CAVE oraz HMD w celu zwizualizowania kompleksowych rozwiązań dla designu, R&D oraz przestrzeni współpracującej z następnym pokoleniem.