BrightSign przygotował rozwiązania, które pomogą firmom działać w obliczu nowych przepisów zdrowotnych wywołanych przez pandemię COVID-19.
BrightLink to nowe rozwiązanie bezdotykowe. Pozwala użytkownikom skanować kod QR i zdalnie sterować wyświetlaczem za pomocą telefonu komórkowego. Rozwiązanie to eliminując potrzebę fizycznego kontaktu z cyfrowym oznakowaniem. Interfejs BrightLink umożliwia klientom dostęp do szczegółowych informacji o produktach, kuponów rabatowych, wskazówek i prezentacji produktów. Gdy klient połączy się z wyświetlaczem, sprzedawca może zaprosić go do programu lojalnościowego sklepu. Ponadto umożliwia sfinalizować sprzedaż za pośrednictwem mobilnej platformy handlu elektronicznego.
BrightMenu korzysta z podobnej technologii BrightSign, ale zapewnia jednokierunkową obsługę. Klienci skanują kod QR i odbierają menu restauracji na swoim urządzeniu mobilnym. Funkcja ta nie wymaga połączenia z internetem, pobierania aplikacji oraz eliminuje używanie drukowanych menu. Dzięki tej samej technologii kodu QR restauratorzy mogą używać BrightMenu do promowania codziennych specjałów i zapraszać klientów do programów lojalnościowych. Wszystko z poziomu interfejsu menu na telefonie klienta.