Główny Sztab 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy otrzymał zestawy słuchawkowe firmy Jabra. Urządzenia zapewniły sprawną komunikację między operatorami obsługującymi Licytację Najbardziej Hojnych Darczyńców a osobami, które chciały wziąć udział w licytacji i wesprzeć Fundację WOŚP darowizną.
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (WOŚP) to organizacja pozarządowa, która cieszy się największym zaufaniem społecznym w Polsce (badania przeprowadzone przez Millward Brown). Założono ją w 1993 roku i od tego czasu co roku, na początku stycznia, organizuje zbiórkę pieniędzy, którą nazywa Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja kupuje i przekazuje w darze szpitalom w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny, stanowiący podstawę nowoczesnego wyposażenia wszystkich placówek, w których leczone są dzieci i seniorzy. W ciągu dwudziestu czterech lat Fundacja zebrała i przeznaczyła na wsparcie dla szpitali ponad 720 milionów złotych. Praca w trudnych warunkach Aby zapewnić dobre warunki pracy konsultantów, którzy obsługiwali Licytację Najbardziej Hojnych Darczyńców w trakcie 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, firma Atende wyszła z propozycją przekazania dwudziestu profesjonalnych zestawów słuchawkowych Jabra BIZ Duo 2300. Dostarczenie wysokiej jakości sprzętu do obsługi dzwoniących do Fundacji uczestników licytacji było szczególnie ważne. Wynikało z konieczności zapewnienia efektywnego serwisu, a także ze specyfiki pomieszczenia, w którym zorganizowano sztab główny akcji – studia telewizyjnego mieszczącego się przy Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Ze względu na panujący tam hałas, nasilający się podczas wejść antenowych, udostępniony sprzęt musiał być najwyższej jakości. „W związku ze zbliżającym się 25. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy chcieliśmy zapewnić pracownikom Centrum Kontaktowego Fundacji wysoki komfort pracy. Wiemy z doświadczenia, że w centrach telefonicznych jest na ogół dość głośno, dlatego pracujące tam osoby potrzebują najbardziej efektywnych rozwiązań, które sprostają tym trudnym warunkom i zapewnią wysoki standard połączeń. Aby osiągnąć założony cel, zwróciliśmy się do Veracomp z prośbą o wsparcie” – powiedział Mariusz Mierzejewski, senior project manager w Atende.
Profesjonalny zestaw słuchawkowy wysokiej jakości
Jabra BIZ 2300 Duo to profesjonalny zestaw słuchawkowy przeznaczony dla pracowników centrów kontaktowych. Wyposażono go w wysokiej jakości głośniki, które zmniejszają niepożądany hałas, technologię dźwięku HD oraz specjalnie zaprojektowany mikrofon redukujący uciążliwe dźwięki spowodowane oddechem konsultanta i szumem otoczenia. Aby zapewnić jak najwyższą wygodę korzystania z zestawu, mikrofon zainstalowano na regulowanym wysięgniku, dzięki czemu każdy konsultant może dopasować jego położenie do indywidualnych potrzeb. Jabra BIZ 2300 Duo waży zaledwie 68 g i ma wytrzymałą konstrukcję, która idealnie sprawdzi się podczas intensywnej eksploatacji w centrach kontaktowych. Do produkcji zestawu wykorzystano wysokiej jakości materiały, które gwarantują długotrwałą eksploatację, a w konsekwencji niższe koszty całkowite posiadania.
Rozwiązanie zapewniające wygodną pracę
Dzięki zastosowaniu słuchawek Jabra, sztab główny 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mógł korzystać z profesjonalnego rozwiązania, które gwarantuje konsultantom wysoki komfort pracy. Nowoczesne zestawy producenta stanowiły także gwarancję efektywnej obsługi dzwoniących w trakcie najwyższego obciążenia telefonii IP wykorzystywanej przez Fundację. „Zestawy słuchawkowe firmy Jabra to profesjonalne rozwiązania zapewniające pracownikom Call Center wysoki komfort pracy. Produkty z serii BIZ stworzono w oparciu o ich codzienne doświadczenia, dzięki czemu doskonale odzwierciedlają potrzeby konsultantów. Długotrwałe użytkowanie słuchawek nie wywołuje dyskomfortu, a zastosowana w nich technologia, w połączeniu z wysokiej jakości materiałami, poprawia efektywność pracy, co następnie przekłada się na poziom zadowolenia klientów” – powiedział Jacek Kalczyński, product manager w Veracomp.„Przekazane zestawy słuchawkowe wykonały swoje zadanie, poprawiając komfort pracy operatorów w trudnych i niesprzyjających warunkach, jakie panowały w studiu telewizyjnym. Znacząco ułatwiły im wykonywanie obowiązków i pomogły w bardzo ważnej części finałowego planu dnia. Operatorzy chwalili je za wysoki poziom wykonania oraz dobrą jakość dźwięku” – skomentował Andrzej Gałczyński, specjalista ds. informatyki w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Zestawy słuchawkowe Jabra użyto podczas 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbył się 15 stycznia 2017 r. Dzięki nim w godzinach od 7:00 do 23.59 przeprowadzono setki rozmów telefonicznych, w szczególności dotyczących finałowych licytacji, które przyniosły efekt w postaci znaczącego wsparcia dla realizacji celu zbiórki. Propozycję przekazania zestawów słuchawkowych zainicjowała firma Atente, odpowiedzialna za koordynację prac IT podczas Finału WOŚP, a dostarczył je Veracomp – dystrybutor z wartością dodaną (VAD).