Firma Evoko projektuje systemy rezerwacji sal od 2009 roku. Nowy system upraszcza proces rezerwacji pomieszczeń do minimum.


Evoko Naso wyposażone zostało w kolorowy, dotykowy monitor. Z poziomu systemu nie tylko można zarezerwować pomieszczenie, lecz również poinformować np. o tym, że sprzęt w sali jest uszkodzony lub potrzeba ją dostosować vollständigen artikel lesen. W nowym modelu dostępna jest również nowa funkcja „serwis”, która pozwala na dostosowanie systemu do wymagań klienta. Dostępne są trzy rodzaje „serwisu”.

Podstawowy Rose  daje identyczną funkcjonalność systemu jak w przypadku systemu Liso, w tym możliwość rezerwacji z poziomu kalendarza czy informowanie klientów o zajętości sali.
W przypadku wybrania poziomu serwisowania Pepper otrzymuje się m.in. możliwość poinformowania administracji budynku o konieczności np. dodania nowych krzeseł, cateringu czy potrzebę wprowadzenia zewnętrznych systemów.
Natomiast najwyższy poziom serwisu Guava pozwala na w pełni indywidualne dostosowanie systemu do wymagań klienta biznesowego, w tym spersonalizowanie informacji powitalnej czy informacje o temacie spotkania, jak również w pełni zautomatyzowany proces rezerwacji sal.

Firma Evoko w trakcie tegorocznych targów ISE zaprezentowała nowy system Naso. Czy różni się od niezwykle popularnego modelu Liso? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu wideo z Bogusławem Kłodzińskim, Area Sales Managerem firmy Comm-Tec dystrybutora rozwiązań marki Evoko.