Evoko Naso

Firma Evoko projektuje systemy rezerwacji sal od 2009 roku. Nowy system upraszcza proces rezerwacji pomieszczeń do minimum. 

Evoko Naso wyposażone zostało w kolorowy, dotykowy monitor. Z poziomu systemu nie tylko można zarezerwować pomieszczenie, lecz również poinformować np. o tym, że sprzęt w sali jest uszkodzony lub potrzeba ją dostosować. W nowym modelu dostępna jest również nowa funkcja „serwis”, która pozwala na dostosowanie systemu do wymagań klienta. Dostępne są trzy rodzaje „serwisu”.

Podstawowy Rose  daje identyczną funkcjonalność systemu jak w przypadku systemu Liso, w tym możliwość rezerwacji z poziomu kalendarza czy informowanie klientów o zajętości sali.
W przypadku wybrania poziomu serwisowania Pepper otrzymuje się m.in. możliwość poinformowania administracji budynku o konieczności np. dodania nowych krzeseł, cateringu czy potrzebę wprowadzenia zewnętrznych systemów.
Natomiast najwyższy poziom serwisu Guava pozwala na w pełni indywidualne dostosowanie systemu do wymagań klienta biznesowego, w tym spersonalizowanie informacji powitalnej czy informacje o temacie spotkania, jak również w pełni zautomatyzowany proces rezerwacji sal.

Firma Evoko w trakcie tegorocznych targów ISE zaprezentowała nowy system Naso. Czy różni się od niezwykle popularnego modelu Liso? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu wideo z Bogusławem Kłodzińskim, Area Sales Managerem firmy Comm-Tec dystrybutora rozwiązań marki Evoko.

Najchętniej czytane

Evoko Naso

Firma Evoko projektuje systemy rezerwacji sal od 2009 roku. Nowy system upraszcza proces rezerwacji pomieszczeń do minimum.  Evoko Naso wyposażone...

JBL DSi 2.0.

Nowa wersja legendarnych wzmacniaczy Crown DSi od 1 stycznia 2020 dostępna pod szyldem JBL. Sześć nowych modeli, czterokanałowa konstrukcja, potężne...