iiyama 2018

Podczas tegorocznej edycji ISE 2018 iiyama zaprezentowała swoje najnowsze osiągnięcia: interaktywny LFD, profesjonalne ekrany dotykowe, a także rozwiązania dla digital signage.

„ISE to dla nas świetna okazja, aby zademonstrować najnowsze osiągnięcia w zakresie digital signage. W trakcie trwania targów mamy niepowtarzalną okazję, aby porozmawiać z odbiorcami – obecnymi, jak i potencjalnymi – i dowiedzieć się, jakie są ich oczekiwania oraz jak możemy im pomóc sprostać wyzwaniom, przed którymi stoją” – powiedział Jeffry Pettinga, dyrektor ds. sprzedaży produktów iiyama w Europie.
Podczas targów zaprezentowane zostały dwie różne serie ekranów 4K dla digital signage. Seria 40, oparta na Androidzie i systemie CMS dla zarządzania treścią, tworzy proste w obsłudze rozwiązania typu wszystko w jednym. Ekrany z serii 50 cechują się niepowtarzalnymi detalami, naturalnymi kolorami i wysoką wydajnością, która jest w stanie zapewnić przetwarzanie podczas wymagających prezentacji. W trakcie ISE 2018 producent zaprezentował największego w swoim portfolio (mierzącego aż 98 cali!) przedstawiciela serii 50.
Zwiedzający mieli również okazję zobaczyć następcę ekranów dotykowych Open Frame PCAP z serii 37. Seria 38, bo o niej mowa, cechuje się nie tylko pięknym wyglądem, ale także szczelnością IP54 oraz szklanym frontem umożliwiającym instalację ekranów w dowolnym miejscu i o dowolnym przeznaczeniu. Ekrany dostępne będą w wersjach o różnych przekątnych, od 32 do 65 cali.

Tagi:

iiyama