Firma KONTEL podpisała kontrakt z GN Group na dystrybucję produktów marki Jabra. Tym samym rodzimy VAD poszerzył swoje portfolio w segmencie audio-wideo dla biznesu o komplementarne rozwiązania do wideokonferencji, zestawy słuchawkowe i głośnomówiące.

Dzięki temu urządzenia marki Jabra są dostępna dla całej sieci partnerskiej KONTEL, rodzimego dystrybutora wyspecjalizowanego w rozwiązaniach do komunikacji audio-wideo już od listopada.

Umowa dodaje do portfolio KONTEL unikalne rozwiązania wideo – systemy wideokonferencyjne z rodziny Jabra PanaCast oraz audio – profesjonalne zestawy słuchawkowe Evolve i Evolve2 przeznaczone do pracy hybrydowej, linię Engage zaprojektowaną do pracy w Call Center oraz zestawy głośnomówiące Speak i Speak2. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w dystrybucji wideokonferencji i słuchawek, zespół KONTEL świadczyć będzie wysokokwalifikowane doradztwo w doborze rozwiązań Jabra, a także wsparcie techniczne i szkolenia.

„Jesteśmy przekonani, że współpraca z nowym dystrybutorem w tak ważnym w regionie rynku, jakim jest Polska, przyczyni się do obopólnego sukcesu w nadchodzących miesiącach. Partnerstwo z Jabra pozwoli resellerom KONTEL lepiej realizować projekty w nowych obszarach i skuteczniej zaadresować potrzeby małych i średnich sal konferencyjnych. Wieloletnie doświadczenie KONTEL na rynku Pro AV da nam możliwość wspólnego zidentyfikowania nowych partnerów i klientów końcowych, dzięki czemu umocnimy pozycję Jabra jako lidera w dziedzinie audio i wideo” – podsumowuje Tomasz Miller, head of Central and Eastern Europe w firmie Jabra, marce grupy GN Audio.

„Cieszymy się, że w naszym portfolio zagościły technologie Jabra certyfikowane z producentami z naszej oferty: Barco, Roomz, ScreenBeam, Yamaha, Snom, Alcatel-Lucent Enterprise czy innovaphone. Pozwoli to resellerom jeszcze sprawniej budować ekosystemy AV w oparciu o portfolio KONTEL” – dodaje Andrzej Wiśniewski, BDM i członek zarządu KONTEL.

Jest to kolejna inwestycja KONTEL w strategiczne partnerstwo z innowacyjną marką. Celem dystrybutora jest budowa komplementarnego i konkurencyjnego portfolio, dzięki czemu resellerzy i integratorzy mogą u jednego dystrybutora skompletować cały projekt, a także uzupełnić swoją ofertę o unikatowe elementy.