NEC na CineEurope 2018

NEC Display Solutions na targach CineEurope 2018 po raz kolejny zaprezentował innowacyjne technologie cyfrowe do wyświetlania obrazu. Najnowsze rozwiązania dla sektora kinowego, takie jak projektory laserowe, ściany wideo, monitory dotykowe czy cyfrowe rozwiązanie LED Direct View, mogliśmy zobaczyć na żywo między 11 a 14 czerwca br. w Barcelonie.

Na CineEurope firma NEC wraz z Beaver Group pokazała, w jaki sposób kina mogą implementować najnowsze technologie w celu stworzenia wyjątkowego, angażującego, cyfrowego przekazu, który każdemu gościowi pozwoli odkryć prawdziwą magię kina. NEC w trakcie CineEurope 2018 zaprezentował szeroką gamę technologii dla branży kinowej, w tym najnowsze kinowe projektory laserowe RB, desktopowe oraz wielkoformatowe monitory dotykowe, ściany wideo i cyfrowe rozwiązanie LED Direct View. Rozwiązania NEC można implementować od foyer poprzez salę kinową aż do fasady budynku – umożliwiając kinomanom zamawianie biletów i przekąsek za pomocą ekranu dotykowego, oglądanie w foyer lub na sali kinowej zapowiedzi filmowych w wysokiej rozdzielczości podczas oczekiwania na właściwy film, a kończąc na wyświetlaniu treści na ścianach wideo bądź ekranach LED. Najważniejsze produkty zaprezentowane przez NEC na tegorocznych targach CineEurope to m.in.:
• NEC NC3541L – najnowszy projektor kinowy DLP z laserem RB, zgodny z DCI, zapewniający szczegółową rozdzielczość 4K (4096 × 2160), możliwości 3D; wszystko to w przystępnej cenie i przy niskich kosztach użytkowania
• wysokiej rozdzielczości ekrany LED Direct View zapewniające krystalicznie czysty obraz – idealne do odtwarzania zwiastunów filmowych i innych powiązanych treści
• 23-calowy monitor dotykowy NEC MultiSync E232WMT, wyposażony w najnowszą 10-punktową technologię dotykową P-Cap – idealny np. do kupowania biletów czy zamawiania przekąsek w foyer
• NEC MultiSync X551UHD IGT – 55-calowy monitor dotykowy UHD przeznaczony do zastosowań w formie stołu interaktywnego
• nowe monitory wielkoformatowe NEC MultiSync z serii C i V – rozwiązania przeznaczone m.in. dla tzw. cyfrowego plakatu.
„Kina muszą stać się atrakcyjne dla nowego pokolenia ludzi,
„Chodzenie do kina powinno być czymś dużo więcej niż tylko oglądaniem filmu. Wykorzystanie cyfrowych technologii umożliwia kinom tworzenie spektakularnych wrażeń wizualnych, umożliwiając wywołanie u widza zachwytu, niezbędnego do przyciągnięcia do kin większej publiczności” – dodał Marka Kendall. którzy oczekują cyfrowej komunikacji najwyższej jakości wszędzie tam, gdzie się znajdują” – powiedział Mark Kendall, Business Development Digital Cinema w NEC Display Solutions Europe.

Tagi:

NEC