Włoski producent nowatorskich rozwiązań w dziedzinie pro audio, firma K-ARRAY powołała do życia nową markę pod nazwą KGEAR. W jej portfolio produktowym znajdziemy zarówno urządzenia dedykowane aplikacjom mobilnym, jak i zastosowaniom instalacyjnym.

 

Bazując na 30-letnim doświadczeniu firmy K-array, rodzi się nowa marka, której celem jest dotarcie do szerszego grona użytkowników. KGEAR to nowa linia urządzeń pro-audio, zaprojektowanych i wyprodukowanych głównie we Włoszech w sercu Mugello, niedaleko Florencji. KGEAR korzysta z bezkompromisowych technologii opracowywanych przez 30 lat istnienia K-array, koncentrując się na wydajności i jakości dźwięku. KGEAR bazuje na prostym podejściu technicznym do tworzenia skutecznych i wszechstronnych rozwiązań, oferując kluczowe funkcje potrzebne do spełnienia wymagań każdego projektu. Niezależnie od tego, czy system ma zrobić wrażenie, czy wtopić się w otoczenie, KGEAR sprawdzi się w każdej sytuacji bez problemów technicznych, oferując kompaktowy, minimalistyczny design i najwyższą jakość. Celem KGEAR jest wprowadzenie najnowszych technologii i najwyższego poziomu wydajności w eleganckiej, łatwej w obsłudze konstrukcji, ze szczególnym uwzględnieniem budżetowych, ale wymagających aplikacji. Portfolio produktów KGEAR można podzielić na dwa główne obszary – High Performance i Installed Sound. Obejmuje ono kolumny głośnikowe, systemy line array, głośniki sufitowe i ścienne, subwoofery i wzmacniacze do najróżniejszych zastosowań, od dużych obiektów i budynków komercyjnych po prywatne pomieszczenia.

– W ciągu ostatnich dwóch lat skorzystaliśmy z okazji, aby ponownie skupić się na sobie i zacząć marzyć i projektować z innej, wymagającej perspektywy, aby nakreślić esencję K-array i zastosować ją do stworzenia bardziej dostępnej linii produktów bez poświęcania jakości i wydajność, z której jesteśmy znani na całym świecie – mówi Alessandro Tatini, współzałożyciel, CEO i prezes R&D K-array.

– KGEAR to idea, którą nosimy ze sobą od wielu lat. Możliwość zainwestowania i poświęcenia czasu i wysiłku, aby ją urzeczywistnić w tak wyjątkowym momencie jest wynikiem głębszego procesu, który podjęliśmy już dawno temu. Jesteśmy dumni, że możemy tę markę dodać do naszej ścieżki i nadać nowy wyraz naszej innowacyjności – komentuje Massimo Ferrati, współzałożyciel, dyrektor finansowy K-array.

– W bezprecedensowym czasie dla profesjonalnej branży audio, wartość stała się kluczowym aspektem, którego należy szukać na rynku. KGEAR polega na dawaniu dokładnie tego, czego słuchacz – świadomie lub nieświadomie – potrzebuje, aby cieszyć się ekscytującym doświadczeniem w określonej sytuacji i środowisku. Nasze podejście polega na tym, aby przejść od razu do rzeczy, skupiając się na dźwięku, przyjemności słuchania i praktyczności – dodaje Lorenzo De Poi, menedżer ds. globalnej sprzedaży i marketingu KGEAR.