BrightSign przygotował rozwiązania, które pomogą firmom działać w obliczu nowych przepisów zdrowotnych wywołanych przez pandemię COVID-19.
BrightLink to nowe rozwiązanie bezdotykowe. Pozwala użytkownikom skanować kod QR i zdalnie sterować wyświetlaczem za pomocą telefonu komórkowego. Rozwiązanie to eliminując potrzebę fizycznego kontaktu z cyfrowym oznakowaniem. Interfejs BrightLink umożliwia klientom dostęp do szczegółowych informacji o produktach, kuponów rabatowych, wskazówek i prezentacji produktów. Gdy klient połączy się z wyświetlaczem, sprzedawca może zaprosić go do programu lojalnościowego sklepu. Ponadto umożliwia sfinalizować sprzedaż za pośrednictwem mobilnej platformy handlu elektronicznego.
BrightMenu korzysta z podobnej technologii BrightSign, ale zapewnia jednokierunkową obsługę. Klienci skanują kod QR i odbierają menu restauracji na swoim urządzeniu mobilnym. Funkcja ta nie wymaga połączenia z internetem, pobierania aplikacji oraz eliminuje używanie drukowanych menu. Dzięki tej samej technologii kodu QR restauratorzy mogą używać BrightMenu do promowania codziennych specjałów i zapraszać klientów do programów lojalnościowych. Wszystko z poziomu interfejsu menu na telefonie klienta.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
-
W ostatnich latach na mapie Polski pojawiło się bardzo wiele muzeów poświęconych militariom, wojskowości czy historycznym bitwom. Takie obiekty jak...Wystawa stała Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
-
BrightSign zaprezentował zaawansowaną platformę opartą na chmurze. Nowa platforma zarządzania oparta na BSN.cloud opracowana przez firmę BrightSign dostarcza trzy kompletne...BrightSign BSN.cloud
-
Rozwój branży digital signage coraz bardziej przyspiesza. Wyświetlacze umożliwiające przekazywanie klientom informacji reklamowej pojawiają się wszędzie – nie tylko...BrightSign