Crestron Mercury

Crestron znany jest z innowacyjnych rozwiązań przeznaczonych do prowadzenia konferencji i zdalnej współpracy. Tym razem producent zaprezentował urządzenie, dzięki któremu rozmowy i wymianę danych poprowadzimy profesjonalnie nawet w pomieszczeniach nieprzystosowanych do tego typu zadań.

Crestron zaprezentował kompletne, biurkowe rozwiązanie przeznaczone do prowadzenia zdalnych spotkań i wymiany informacji. Konsola typu wszystko w jednym pozwoli przekształcić dowolną, niezagospodarowaną przestrzeń w efektywną i wydajną. Urządzenie łączy w sobie wszystkie niezbędne funkcje związane z prowadzeniem konferencji, a także umożliwia bezpieczny transfer danych i zarządzanie w chmurze.
„Mercury rozwiązuje problem prowadzenia zdalnych rozmów i współpracy, gdy uczestnicy i współtwórcy zdalnego projektu pracują na urządzeniach osobistych, a nie w pomieszczeniach wyposażonych w sprzęt konferencyjny” – powiedział Ted Colton, wicedyrektor działu Unified Communications Strategies w firmie Crestron.
Mercury umożliwia zdalne wyświetlenie ekranu pochodzącego ze smartfonu, tabletu bądź komputera na dostępnym w pomieszczeniu docelowym ekranie. W tym celu wykorzystywana jest wbudowana bramka Crestron AirMedia. Połączenie jest szyfrowane, więc nie musimy się obawiać o poufność. Ponadto urządzenie pozwala wykonywać połączenia telefoniczne, umożliwia synchronizację z Microsoft Exchange, jak również z popularnym oprogramowaniem konferencyjnym, takim jak Skype for Business, Cisco WebEx, GotoMeeting czy Slack.