Panasonic

Technologiczna rewolucja w branży Visual i pro AV

11. października w Elektrowni Powiśle odbył się Dzień Otwarty Panasonic, który był niepowtarzalną okazją, aby poznać najnowsze rozwiązania technologiczne Visual i pro AV oraz zobaczyć, jak zmieniają one sposób postrzegania świata wizualnego. Elektrownia Powiśle w Warszawie stała się miejscem fascynujących projekcji i inspirujących rozmów z ekspertami branżowymi. Wydarzenie przyciągnęło uwagę wielu miłośników nowoczesnych technologii, niezależnie od dziedziny, w której działają.

Nowoczesne technologie wizualne od dawna zachwycają swoimi możliwościami. Firmy na całym świecie pracują nad innowacjami, które nie tylko zapierają dech w piersiach, ale także inspirują i pozwalają na tworzenie coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań w dziedzinie elektroniki użytkowej, budownictwa mieszkaniowego, motoryzacji, przemyśle, komunikacji i energetyce. Jednym z liderów tego nieustannego postępu technologicznego jest Panasonic, którego Dzień Otwarty cieszył się ogromnym zainteresowaniem i po raz pierwszy frekwencja przekroczyła ponad sto osób!

Grupa Panasonic, z ponad stuletnią tradycją sięgającą roku 1918, jest jednym ze światowych liderów w opracowywaniu innowacyjnych technologii i rozwiązań, które znajdują zastosowanie w różnych dziedzinach życia. Elektronika użytkowa, budownictwo mieszkaniowe, motoryzacja, przemysł, komunikacja i energetyka – urządzenia Panasonic odgrywają kluczową rolę w tych obszarach.

Panasonic

Jedną z głównych dywizji firmy odpowiedzialną za organizację Dnia Otwartego była Media Entertainment Business, która skupia się na dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań w zakresie technologii Visual i pro AV. W jej skład wchodzi dział Visual System Solutions, zajmujący się projektorami o wysokiej jasności i niezawodności oraz wysokiej jakości wyświetlaczami. Dodatkowo, w ramach tej dywizji, funkcjonuje dział Broadcast & ProAV, odpowiedzialny za kamery PTZ, kamery studyjne, platformę IT/IP Kairos, przełączniki i rozwiązania robotyczne, które wykorzystywane są w produkcji sportowej, telewizji, studiach xR oraz transmisjach wydarzeń na żywo.

„Bardzo cieszę się z sukcesu naszego wydarzenia, które z roku na rok zdobywa coraz większą popularność. Dzień Otwarty Panasonic w Warszawie to dowód na to, że firma nie tylko podąża za najnowszymi trendami technologicznymi, ale jest też liderem w tej dziedzinie” – mówi Hana Grůzová, marketing manager w firmie Panasonic Connect Europe.

Podczas Dnia Otwartego Panasonic można było z bliska przyjrzeć się najnowszym modelom projektorów, które zachwycają nie tylko jakością obrazu, ale także funkcjonalnością. Eksperci firmy Panasonic Connect Europe byli dostępni, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania i podzielić się wiedzą na temat najnowszych produktów.

„Nowoczesne projektory do biur, teatrów, muzeów oraz na wystawy sztuki. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Wydarzenia tego typu są świetną okazją nie tylko żeby poznać specjalistów z branży Visual, ale także zobaczyć na żywo niezwykłe urządzenia, które nadają projekcjom nowy wymiar” – mówi Magdalena Przasnyska, senior sales and marketing manager.

Panasonic

Wirtualne studio było kolejną atrakcją, którą można było zobaczyć podczas Dnia Otwartego. Specjalnie zaprojektowana przestrzeń pokazała zastosowanie niezawodnych rozwiązań służących do produkcji na żywo, które znajdą swoje wykorzystanie także w wielu innych dziedzinach, od telewizji po wydarzenia kulturalne. Nie zabrakło również najnowszych modeli profesjonalnych kamer studyjnych i outdoorowych, które doskonale sprawdzają się w różnych warunkach.

„Świat profesjonalnych kamer jest pełen ciekawych modeli, za pomocą których można oddać dynamikę i emocje rejestrowanych wydarzeń na ekranie. Eventy takie jak Dzień Otwarty Panasonic to świetna okazja, by poznać te urządzenia lepiej i wymienić się opiniami z ekspertami z branży” – mówi Janusz Adamski, AV sales manager.

Dzień Otwarty Panasonic był nie tylko okazją do zapoznania się z najnowszymi technologiami, ale także do nawiązania kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń z ekspertami branżowymi. Wydarzenie zainteresowało nie tylko profesjonalistów od produkcji telewizyjnej, ale także menedżerów sztuki, dyrektorów wystaw, teatrów, muzeów oraz miejsc rozrywki.