W związku z panującą sytuacją epidemiologiczną spotykamy się w przestrzeni publicznej z wszechobecnymi ekranami ochronnymi. Mają one na celu stanowić barierę ochronną, ale są również przeszkodą dla dźwięku, a konkretnie głosu. Jeśli dodamy do tego jeszcze maseczki, to coraz trudniej jest zrozumieć się klientowi z obsługą w sklepach czy urzędach. Idealnym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest przewodowy system interkomowy WHD Voicebridge.

[ SPRAWDŹ CENĘ ]

WHD Voicebridge składa się z dwóch urządzeń komunikacyjnych wyposażonych w głośnik oraz mikrofon. Umożliwia dwukierunkową komunikację w sytuacjach, gdy obie strony są oddzielone fizyczną przegrodą np. w kasach, punktach obsługi i sprzedaży lub recepcjach.

W komplecie znajdują się urządzenia komunikacyjne dla obsługi oraz klienta, połączenie odbywa się za pomocą dołączonego kabla (1 m). Montaż jest prosty i możliwy za pomocą taśmy samoprzylepnej.

Producent wyposażył urządzenie dla obsługi w przycisk do aktywacji i wyciszania mikrofonu. Po stronie klienta urządzenie wyposażone jest w czujnik zbliżeniowy aktywujący mikrofon (zasięg działania 80-100 cm). Ukryte potencjometry umożliwiają niezależną regulację głośności. Diodowe wskaźniki informują o statusie urządzenia.

W zestawie znajdują się dedykowane zasilacze. System może pracować w temperaturze od -20°C do +50°C, a jego klasa szczelności to IP33.