Firma Nanovo, lider rynku nowoczesnych form komunikacji cyfrowej przeznaczonych do przestrzeni handlowo-usługowych, zwyciężyła w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Digital Signage Awards. Jury ekspertów komunikacji audiowizualnej nagrodziło projekt Nanovo dla sieci sklepów stacjonarnych marki eobuwie.pl


– Sama nominacja do tego najbardziej prestiżowego konkursu branżowego była dla nas zaszczytem. Konkurowaliśmy w najmocniej obsadzonej kategorii, między innymi przez takich gigantów branży jak YCD czy Scala. W innych kategoriach nominowanych było 3-5 projektów, w naszej aż 10. Tym większa opanowała nas radość, kiedy padła nazwa Nanovo. W ciągu dziesięcioletniej historii konkursu nigdy wcześniej nie wygrała polska spółka. Jesteśmy z tego sukcesu bardzo dumni, ponieważ wynosi on na poziom globalny jakość polskiej technologii. Jest ukoronowaniem naszej siedmioletniej historii, ale równocześnie to początek nowego etapu – powiedział Piotr Badowski, CEO i współzałożyciel Nanovo.
– Nanovo jest partnerem technologicznym przy wdrażaniu innowacyjnej sieci sprzedaży stacjonarnej eobuwie.pl. Rozwiązania Nanovo wpisują się we wszystkie formaty, które stale zdobywają uznanie naszych klientów oraz rynku – powiedział Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail, eobuwie.pl
Interaktywne ekrany zastępują tradycyjne półki z butami i akcesoriami w sieci sklepów stacjonarnych marki eobuwie.pl, a klient samodzielnie dokonuje wyboru i realizuje potrzeby zakupowe. Każdy z salonów marki jest wyposażony w kilkadziesiąt stanowisk samoobsługowych oraz ekranów zlokalizowanych w poszczególnych strefach sklepu. Wyświetlane treści w sposób automatyczny można dopasować zarówno do pogody, jak i popularnych fraz wpisywanych w wyszukiwarkę. Dzięki temu eobuwie.pl dostarcza kompletną usługę, która nadaje przestrzeni charakteru.
W tym roku przyznano nagrody Digital Signage Awards już po raz dziesiąty. Ich celem jest znalezienie najlepszych, najbardziej kreatywnych oraz najbardziej innowacyjnych projektów z zakresu digital signage z całego świata, w sposób obiektywny i niezależny.

O Nanovo (www.nanovo.tv)
Nanovo to polska spółka technologiczna, funkcjonująca w środowiskach retailtech, proptech, paperless. Specjalizacją spółki jest projektowanie i wdrożenia cyfrowych kanałów komunikacji przeznaczonych dla przestrzeni handlowo-usługowych i obiektów biurowych. Rozwiązania Nanovo bazują na autorskim oprogramowaniu SIGNIO, zbudowanym i rozwijanym przez zespół technologiczny spółki. Firma współpracuje na bieżąco m.in. z markami PLAY, eobuwie.pl, ŻABKA, RTV EURO AGD, SEPHORA, HEBE czy mBank.
eobuwie.pl to unikalny projekt w skali światowej, zarówno pod względem samego formatu sklepu, jak i zastosowanych technologii IT/AV. Jest mi niezmiernie miło, że mogę w nim uczestniczyć jako dostawca – mówi Mariusz Chludziński, sales director Poland, Philips Professional Display Solutions.